FORMY PŁATNOŚCI
Proponujemy następujące formy płatności:
- opłata za pomocą systemu PayU
- opłata przelewem na nasze konto bankowe
- gotówka przy odbiorze towaru
- kartą przy odbiorze towaru
Opłaty pobierane są przed realizacją zamówienia.
Nie oferujemy możliwości płatności za pobraniem.
PayU
Aby dokonać płatności za pomocą systemu PayU należy przejść do panelu klienta do zakładki zamówienia i rozwinąć szczegóły zamówienia. Wybrać metodę płatości następnie zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną stronę płatności, na której będzie można wybrać swój bank i dokonać przelewu. Po dokonaniu płatności nastąpi powrót na stronę drukarni.
Przelew bankowy
Wybierając opcję przelewu bankowego po zalogowaniu się do panelu klienta i rozwinięciu szczegółów zamówienia należy wybrać opcję „wgraj potwierdzenie przelewu”. Status „ZAPŁACONE” dla tego zlecenia pojawi się później niż ma to miejsce w przypadku płatności w systemie PayU.
Faktury w wersji elektronicznej udostępniane są w Panelu Użytkownika lub wysyłane mailowo. Na życzenie wysyłamy wersję wydrukowaną faktury.
Anulowanie opłaconego zlecenia
Możliwość anulowania opłaconego zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików. Jeśli dokonano zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowano plików, możesz anulować zamówienie. W tym celu powinieneś zadzwonić pod numer 22 877 42 09 lub napisać e-maila na adres comers@comers.com.pl
Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.